Technika

Honda Integra Type R (DC2) - sk. N3/SA2

Motor:
Označení: B18C6
Objem: 1797 cm3 (vrtání a zdvih 81.0 x 87.2 mm)
Kompresní poměr: 11:1
Maximální výkon: 140 kW / 7900 min-1
Max.točivý moment: 178 Nm / 7300 min-1
Řídící jednotka: MUGEN (max. ot. 9500 min-1)
Motorový olej: LIQUI MOLY 10W60

Převodové ústrojí:
plně synchronizovaná 5° převodovka s přímým řazením, samosvorný diferenciál SPOON
Převodový olej Castrol SAF X 75W140
jednokotoučová suchá spojka s talířovou pružinou a kapalinovým ovládáním

Podvozek:
všechna kola nezávisle zavěšena - lichoběžníkové závěsy
Tlumiče: HP Sporting

Brzdy:
Přední kotouče s vnitřním chlazením 282mm AP, brzdové obložení FERODO DS3000
Zadní kotouče 260mm NISSIN, brzdové obložení FERODO Premier
Brzdová kapalina: FERODO Racing DOT5.1

Disky: 6Jx15/5x114,3 ET50 - ENKEI, SPEEDLINE

Pneumatiky: 15“ asfalt, sníh, šotolina

Vybavení interiéru: OMP

 

Honda Civic VTi (EK4)

 

Motor:

Označení: B16A2
Objem: 1595 ccm
Maximální výkon: 118 kW / 7600 min-1
Max.točivý moment: 150 Nm / 7000 min-1

Motorový olej: CASTROL TWS 10W60

Převodové ústrojí:
plně synchronizovaná 5° převodovka se zkráceným stálým převodem
Samosvorný diferenciál HONDA LSD
Převodový olej HONDA MTF
Keramická spojka SPOON s odlehčeným setrvačníkem

Podvozek:
všechna kola nezávisle zavěšena - lichoběžníkové závěsy
Tlumiče: XYZ stavitelná výška a tuhost

Brzdy:

Přední kotouče s vnitřním chlazením 262mm FERODO, brzdové obložení FERODO DS

Zadní kotouče 239mm FERODO, brzdové obložení FERODO

Brzdová kapalina: FERODO Racing Formula DOT 5,1

 

Disky: 5,5Jx15“/4x100 ET35 - Honda

Pneumatiky: Continental, TOYO

 

 

Škoda 130 LR

 

Motor:
Objem: 1046 cm3 (vrtání a zdvih 72.0 x 68.0 mm)
Kompresní poměr: 9,4 :1
Maximální výkon: 44 kW / 5900 min-1
Max.točivý moment: 97 Nm / 4800 min-1
Motorový olej: CASTROL TWS 10W - 60

Převodové ústrojí:
5° převodovka se stálým převodem 4,22 nebo 4,5
Maximální rychlost  160 km/h
Převodový olej Castrol SAF XJ  75W140
jednokotoučová suchá spojka s talířovou pružinou a kapalinovým ovládáním

Podvozek:
Přední náprava - lichoběžníková s dvojcemi kyvných ramen
Zadní náprava – Úhlová kyvadlová s vlečnými rameny
Tlumiče: Škoda

Řízení:
Krátké originál  Škoda motorsport

Brzdy:
Přední kotouče s chlazením 247mm Ferodo , brzdové obložení FERODO DS3000
Zadní kotouče s chlazením 247mm Ferodo, brzdové obložení FERODO Premier
Brzdová kapalina : Castrol SRF

Pneumatiky:
13“ Hankook  195/50  R13
Markgum 185/60 R13

Vybavení interiéru: OMP, Sparco

 

 

Stavba Škody 130 LR

20.08.2010 00:00

Nový kabát

Škodovka dostala nový kabát pro letošní jubilejní 40. ročník Barum Rally - Docela jí to sluší
02.04.2009 00:00

Kompletace

02.08.2008 00:00

Lak

01.05.2008 00:00

Rám

01.03.2008 00:00

Rozborka

Vyhledávání

Kontakt

RCR team Napajedla